Realizacja zamówień składanych przez jednostki użyteczności publicznej* oraz jednostki samorządu terytorialnego
W odpowiedzi na specyfikę współpracy z jednostkami użyteczności publicznej* i samorządu terytorialnego (i tylko dla nich), przygotowaliśmy procedurę składania zamówień, która znacząco przyspieszy czas ich realizacji.
Instrukcja krok po kroku:
-
Złóż zamówienie za pośrednictwem strony internetowej www.sportbazar.pl. Jako formę płatności wybierz „przelew tradycyjny”.
-
W uwagach do zamówienia umieść informację, że faktura zostanie opłacona przelewem po realizacji zamówienia.
-
Pobierz i uzupełnij załączony poniżej „wzór oficjalnego zamówienia – płatność odroczona”.
-
Odeślij prawidłowo wypełniony formularz oficjalnego zamówienia w odpowiedzi na otrzymane, automatycznie wygenerowane potwierdzenie zamówienia lub jako osobną wiadomość (załączając numer referencyjny zamówienia ze sklepu internetowego).
-
Oczekuj kontaktu ze strony obsługi sklepu celem potwierdzenia lub doprecyzowania szczegółów zamówienia.
UWAGA!
Czas realizacji zamówienia złożonego drogą e-mailową jest dłuższy niż w przypadku zamówienia złożonego zgodnie z powyższą instrukcją.
* Przez jednostki użyteczności publicznej rozumiemy jedynie: szkoły, szpitale, stacje pogotowia ratunkowego, zawodową straż pożarną, banki, komendy policji, obiekty wojskowe, urzędy państwowe, ośrodki przetwarzania danych (ETO) i obiekty łączności.
Kontakt:
tel. 58 680-22-60