zakupy@sportbazar.pl tel. 58 680 22 60 (pon. - pt.: 8:00 - 16:00)
0

Filtry

Cena:

- PLN

Producent:

Typ produktu:

Towarów w kategorii: 4
Sortuj według
Strona 1 z 1 1

Skakanki treningowe – zabawa i trening w jednym

Większość z nas miała styczność ze skakankami w dzieciństwie. Ta niepozorna zabawka dawała wiele godzin frajdy i pozwalała nieświadomie wypracować kondycję. Skakanki treningowe nie różnią się wiele od tych z dzieciństwa, jednak są profesjonalnymi przyrządami treningowymi. Mimo iż skakanki do ćwiczeń zachowały swoją prostotę i uniwersalność umożliwiają wykonanie wyczerpującego treningu, który wzmocni przede wszystkim dolne partie ciała i poprawi kondycję.

Skakanki treningowe – nie tylko dla amatorów

Skakanki treningowe często wykorzystywane są podczas treningów cardio, dzięki nim szybko wprowadzimy cały nasz organizm na obroty i spalimy setki kalori. Nawet amator szybko nauczy się płynnie i dokładnie skakać. Skakanki do ćwiczeń sprawdzą się idealnie jako sprzęt do wykonania ogólnej rozgrzewki. Skakanki treningowe często używane są przez osoby trenujące sztuki walki, takie jak boks, kick boxing. Poprawiają wydolność i kondycję, a dzięki modelom z obciążeniem mogą pomóc wzmocnić również mięśnie górnych partii ciała. Jeśli zależy nam na kontrolowaniu swoich rezultatów, wybierzmy bardziej zaawansowane skakanki do ćwiczeń, które posiadają liczniki. Wiele funkcji takich jak czas, spalane kalorie, liczba skoków, licznik redukcji wagi, pozwolą na nadzorowanie i poprawianie wyników podczas kolejnych treningów.

Skakanki treningowe – co wyćwiczymy, skacząc?

Ćwiczenia na skakance to nie tylko przeskakiwanie z nogi na nogę przez obracająca się linkę. Istnieje wiele rozbudowanych treningów fitness i interwałowych z użyciem skakanki do ćwiczeń. Skakanki treningowe mogą pomóc nam w ćwiczeniach gimnastycznych, np. przy wykrokach lub przysiadach można trzymać ją w dłoniach wyciągniętych przed siebie, złożoną kilka razy na pół. Używając skakanki do ćwiczeń do przeskoków, wyćwiczymy mięśnie nóg – szczególnie mięśnie łydek ud i pośladków. Regularne skakanie na skakance pomoże w walce z cellulitem i niechcianą tkanką tłuszczową. Skakanie na skakance jest świetnym ćwiczeniem cardio. 30 minut intensywnego skakania na skakance pozwoli nam spalić nawet 300 kalorii. Systematyczne treningi z użyciem skakanki do ćwiczeń sprawią, że nasza kondycja bardzo szybko wzrośnie.

Powered by Comarch e-Sklep ®