0

Jak dokonać reklamacji

Na dokonanie reklamacji masz 2 lata od momentu dokonania zakupu. W tym czasie możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy lub wymianę towaru. Szczegółowe informacje znajdziesz poniżej, w instrukcji krok po kroku.

Instrukcja krok po kroku

1 Uzupełnij Formularz Reklamacji

Oświadczenie musi zawierać:
imię i nazwisko kupującego lub nazwę firmy adres email nr konta, na które mają zostać zwrócone środki nr paragonu lub faktury dane zwracanych produktów przyczynę reklamacji informację o wybranej formie zadośćuczynienia (zwrot pieniędzy/wymiana towaru) łączną kwotę zwrotu, o którą się ubiegasz datę i podpis

! Prawidłowe wypełnienie formularza oraz umieszczenie go w paczce razem ze zwracanym towarem jest obowiązkowe.

2 Spakowany towar wraz z uzupełnionym formularzem i paragonem prześlij na adres:

Marba-Sport Marcin Mocarski spółka komandytowa
ul. Gdyńska 69A
80-209 Miszewko

! Ważne

Jeśli dokonałaś/eś zakupu przez e-sklep sportbazar.pl, na paczce umieść dopisek REKLAMACJA SPORTBAZAR.PL, jeśli za pośrednictwem platformy allegro.pl, REKLAMACJA ALLEGRO.

Nadaj paczkę samodzielnie lub skorzystaj z oferty naszych partnerów.

DPD Pickup lub Wygodne Zwroty

DPD Pickup Sportbazar Wygodne Zwroty Sportbazar

3 Co dalej?

W ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do firmy, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o uznaniu lub odrzuceniu wniosku reklamacyjnego oraz dalszymi instrukcjami.

Jeśli reklamacja okaże się zasadna, maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych otrzymasz zwrot pieniędzy wraz z kosztami nadania przesyłki do firmy w wysokości 12zł. Uwaga! Przypadki kosztów znacznie przekraczających powyższą kwotę ze względu na gabaryt lub wagę będą rozpatrywane indywidualnie.

Kontakt

tel. 58 680 22 61

!UWAGA

  • Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych od klientów!
  • Sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od klienta kompletu dokumentów.
  • Kupujący jest zobowiązany w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub otrzymania niekompletnej przesyłki, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
  • W przypadku nie uznania reklamacji kupujący, który złożył wniosek reklamacyjny w siedzibie firmy zobowiązany jest do odebrania Towaru na własny koszt w ciągu dwóch miesięcy od otrzymania odmowy.
Powered by Comarch e-Sklep ®