0

Filtry

Cena:

- PLN

Producent:

Typ produktu:

Towarów w kategorii: 5
Sortuj według
Strona 1 z 1 1

Drążek do podciągania – ćwicz w domu

Montując w domu drążek do podciągania umożliwisz sobie trening różnych partii ciała np. mięśni brzucha, pleców, barków, tricepsu czy bicepsu. Do zamontowania drążka wystarczy futryna drzwi. Możesz zainstalować go więc praktycznie w każdym pomieszczeniu w domu. Montaż takiego drążka nie wymaga specjalistycznych narzędzi, czy też umiejętności – wystarczy, że rozkręcisz go do odpowiedniej długości tak, aby stabilnie zaklinował się w futrynie drzwi. Bardziej rozbudowane drążki do podciągania montuje się do ściany (najlepiej nośnej, unikaj ścian typu karton-gips) bądź do sufitu.

Drążek do podciągania już jest i co teraz?

Podciąganie na drążku nie jest skomplikowanym ćwiczeniem i zdecydowanie bezpiecznym, gdyż pracujesz na ciężarze własnego ciała. Dla początkujących problemem może być wykonanie kilku powtórzeń, ale zapewniamy, że po kilku treningach pójdzie już łatwiej. Dzięki wielu metodom i technikom podciągania się treningi te będą ciekawe oraz owocne. Wzmocnione mięśnie pleców i ramion oraz zdrowy kręgosłup to tylko nieliczne zalety podciągania. Mięśnie, które aktywujesz, podciągając się na drążku, zależne są od sposobu (jak chwycisz drążek rozporowy).

Ćwicząc chwyt, angażujesz mięśnie:

  • najszerszy grzbietu
  • obręczy barkowej
  • czworoboczny
  • mięsień podgrzebieniowy
  • skośne brzucha
  • proste brzucha
  • dwugłowy ramienia (biceps)

Łapiąc drążek podchwytem, pracują mięśnie:

  • dwugłowy ramienia
  • najszerszy grzbietu
  • obręczy barkowej
  • piersiowy większy
  • prosty brzucha
  • górna część mięśnia czworogłowego

Drążek do podciągania pokryty jest częściowo pianką, dzięki czemu gwarantuje pewny chwyt i komfort nawet podczas intensywnego treningu. Polecamy również drążek rozporowy wielofunkcyjny, który pozwoli nam urozmaicić trening tak byśmy mogli zaangażować większe partie mięśni.

Drążek do podciągania i nie tylko

Montując drążek rozporowy nie musimy ograniczać się jedynie do podciągania. Dzięki temu przyrządowi możesz wykonać ćwiczenia takie jak wariacje wznosów nóg, odwrócone brzuszki. Montując drążek rozporowy w futrynie drzwi, możesz umieścić go na różnych wysokościach, co pozwala Ci na wykonywanie innych ćwiczeń i angażowanie innych partii mięśni. Drążek do podciągania idealnie nadaje się do rozpoczęcia przygody z ćwiczeniami bazującymi na masie własnego ciała. Dokupując gumy i taśmy TRX mocowane do drążka będziesz mógł wykonywać bardziej skomplikowane i wymagające ćwiczenia. Dzięki nim zaangażujesz m.in. mięśnie nóg, pośladków oraz klatki piersiowej. W naszym sklepie sportbazar.pl znajdziesz zarówno proste drążki rozporowe, jak i drążki wielofunkcyjne.

Powered by Comarch e-Sklep ®